Gündem
Başbakan'dan sert tepki : Bilen de bilmeyen de konuşuyor
Başbakan Binali Yıldırım, cuma namazı çıkışı şeker fabrikalarının özelleştirilmesine ilişkin gelen eleştirilere cevap verdi.
Güncelleme Tarihi:
Başbakan Binali Yıldırım, cuma namazı çıkışı şeker fabrikalarının özelleştirilmesine yönelik gelen eleştirilere cevap verdi. Yıldırım, "Çalışanların hakları korunuyor. Özelleştirmeden sonra fabrika kapanmayacak. Fabrika en az 5 sene üretim yapacak. Arsaların ranta çevrileceği iddiası doğru değil. Nişasta bazlı şeker üretimini sıkı denetim altına alacağız.." dedi.