AKİT MENÜ

Gündem

Eşini görüntülü arayıp bunu yaptı! Korkunç...

Aydın'da maddi sıkıntılar yaşayan Muhammet Uçar (45), eşini cep telefonuyla görüntülü aradıktan sonra kendini asarak intihar etti.

Güncelleme Tarihi:

Aydın'ın Nazilli İlçesinin İsabeyli Mahallesi'ndeki Futbol sahasının yanında bulunan zeytinlik alanda korkunç bir olay yaşandı. Bir ay önce ilk evliliğini yapan kahvehane işletmecisi Muhammet Uçar, iddiaya göre düğün yapmak aldığı borçları ödeyemeyerek bunalıma girdi.

ELİNDE İPLE EŞİNİ GÖRÜNTÜLÜ OLARAK ARADI

Eşiyle bu yüzden tartıştığı iddia edilen talihsiz adam daha sonra 'İşe gidiyorum' diyerek evden ayrıldı. Yaklaşık bir saat sonra elinde ip ile zeytinlik bir alanda bulunan bir ağacın yanında eşini görüntülü olarak arayan Uçar, iddiaya göre eşine "Bu beni bu halde son görüşün, birazdan bu elimdeki iple kendimi asacağım" dedi.

ABİSİ DE EŞİNİN YANINDAYDI

Telefonu kapatan Muhammet Uçar daha sonra yanında getirdiği iple kendini ağaca astı. Ağabeyi eşini aradığı sırada yengesinin yanında olan Cumhur Uçar durumu sağlık ve jandarma ekiplerine bildirdi. Olay yerinde gelen sağlık ekipleri yaptığı kontrolde Uçar'ın hayatını kaybettiğini belirledi.

Talihsiz adamın cesedi savcının olay yerindeki incelemelerinin ardından otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumu Morgu'na gönderildi. Jandarma intiharla ilgili soruşturma başlattı.

Yorumlara Git

Araştırmacı Yazar Haluk Özdil’den çarpıcı tespitler! ‘Dünyanın gittiği yer iç açıcı değil’

17 binden fazla Filistinli hasta nakil bekliyor Siyonist kahpeliği

Siyonistlerin kirli ‘ihanet’ algısını çürüten tarihi vesika: Filistinlilerin Osmanlı'ya sadakat telgrafı yeniden gündemde

Yalova’da muhacir çocuklara yönelik işkence skandalı! 'Bu zulümlerin ahı devlet yıkar!'

Katil İsrail Gazze'de vahşetin sınırlarını zorluyor: İşgal alanı genişledi