AKİT MENÜ

Gündem

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 'şeker fabrikaları' kararı belli oldu

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, şeker fabrikalarının “işçi çıkarmama tahahhüdü” ile özelleştirileceğini açıkladı.

Güncelleme Tarihi:

AK Parti, son günlerde gündem oluşturan üç konuda değerlendirme yaptı. Partinin MKYK toplantısında, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, şeker fabrikalarının özelleştirilmesi konusunda ilk kez konuştu. Erdoğan, şeker fabrikalarının “işçi çıkarmama tahahhüdü” ile özelleştirileceğini söyledi. Erdoğan, vatandaşın cebini rahatlatacak kararlar alacaklarını da açıkladı.

Edinilen bilgiye göre, önceki gün yapılan MKYK toplantısında, değerlendirmelerde bulunan Erdoğan, hükümet olarak bir yandan vatandaşın güvenliğini sağlamak için mücadele ederken, diğer yandan ekonomik ortamı iyileştirmeye çalıştıklarını söyledi. Erdoğan, “Vatandaşın ekonomik durumu önceliğimiz. Vatandaşın cebini rahatlatacak adımlar atıyoruz ve atmaya devam edeceğiz” dedi.

İŞÇİ ÇIKARILMAYACAK

Cumhurbaşkanı, şeker fabrikalarının özelleştirilmesiyle ilgili tartışmalara da değinerek, “Bu işleri yapacağız. Devletin sırtında yük ve zarar ediyor. Özelleştirme zararı önleyecek şekilde yapılacak. 2002’den beri gündemimizde. Doğru olan bu. Burada çalışanların işten çıkarılması söz konusu olmayacak. İşçilerin çalışmaya devam etmesi teminatı ve taahhütname alınacak. Pancar üreticisinin mağdur edilmeyecek, çünkü fabrikalar kapanmayacak” dedi.

Yorumlara Git

Araştırmacı Yazar Haluk Özdil’den çarpıcı tespitler! ‘Dünyanın gittiği yer iç açıcı değil’

17 binden fazla Filistinli hasta nakil bekliyor Siyonist kahpeliği

Siyonistlerin kirli ‘ihanet’ algısını çürüten tarihi vesika: Filistinlilerin Osmanlı'ya sadakat telgrafı yeniden gündemde

Yalova’da muhacir çocuklara yönelik işkence skandalı! 'Bu zulümlerin ahı devlet yıkar!'

Katil İsrail Gazze'de vahşetin sınırlarını zorluyor: İşgal alanı genişledi