AKİT MENÜ

Gündem

41 İlden 450 Doktor İstiklal Marşı'nı okudu

İstiklal Marşı’nın Kabulü’nün 97’nci yıl dönümü vesilesiyle 41 ilden 450 doktor İstiklal Marşı’nı seslendirdi.

Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

Tokat’ın Zile ilçesinde aile hekimi olarak görev yapan Dr. Bilal Öztürk başlattığı çalışmayla sosyal medya üzerinde meslektaşlarına ulaştı. 41 ilden 450 doktora ulaşan Öztürk, meslektaşlarında İstiklal Marşı’nın 10 kıtasını okuyarak videoya kaydetmesini istedi. Doktorlar bulundukları kentlerin tarihi ve turistik yerlerinden İstiklal Marşı’nı okuyarak çektikleri videoları Öztürk’e yolladı. Öztürk, 41 ildeki 450 doktordan gelen video kayıtlarını klip haline getirdikten sonra ise sosyal medyada yayınlanmaya başladı. Doktorların İstiklal Marşı’nın 10 kıtasını seslendirdiği video kısa sürede sosyal medyada büyük ilgi gördü.

Dr. Birol Öztürk İstiklal Marşı’nın kabulünün 97’nci yılı dolayısıyla 450 tıp doktoru, diş hekimi, yan personel, doktor çocukları ve şehit yakınlarına Türkiye’nin 41 ayrı mekanından İstiklal Marşı’nın okuttuklarını tıp camiası ve doktor camiası olarak milletin ve devletin yanında olduklarını ifade etti

Yorumlara Git

Ahlaksız ideoloji esir alıyor: Sapkın oğluyla gururu duyan baba skandalı!

Son dakika! Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan önemli açıklamalar

Eski bakan mafyadan 1 milyon dolar alırken yakalandı!

İsrail’den şaşırtmayan kahpelik Dün imza bugün saldırı

Ekosistemin böcek ağı! Ekrem İmamoğlu'nun milyonlarca dolarlık rüşvet çarkı Kapalıçaşı'da böyle dönmüş!