Gündem
Rakı masasında eğitim!
Adı “alkol okulu”na çıkan Fen Bilimleri Okulları’nın kurucusu Nazmi Arıkan’ın, Tekirdağ Yelken Kulüp’te CHP’li belediye başkanları için düzenlediği yemekli programda alkol sefası yapıldığı öğrenildi.
CHP’Lİ BAŞKANLAR BİR ARADA
Adı “alkol okulu”na çıkan Fen Bilimleri Okulları’nın kurucusu Nazmi Arıkan, Tekirdağ Yelken Kulüp’te CHP’li belediye başkanları için yemekli programı düzenledi. Edinilen bilgilere göre; Fen Bilimleri Okulları’na “gösterdikleri ilgi nedeniyle” okul yöneticisi Nazmi Arıkan’ın CHP’li belediyeler için verdiği yemeğin baş konuğu Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak ve Kırklareli Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu oldu. Programa Albayrak ve Kesimoğlu’nun yanı sıra Tekirdağ’ın CHP’li ilçe belediyelerinden; Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, Muratlı Belediye Başkanı Nebi Tepe, Şarköy Belediye Başkanı Süleyman Altınok, Saray Belediye Başkanı Nazmi Çoban, Ergene Belediye Başkanı Rasim Yüksel, CHP Tekirdağ İl Başkanı Recep Palabıyık ve Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanı Ahmet Poyraz katıldı.
RESMİ SİTEDEN PAYLAŞTILAR
Nazmi Arıkan Fen Bilimleri Okulları’nın CHP’li başkanları ağırladığı yemekte çekilen fotoğrafta, masalardaki rakılar dikkat çekti. Yönettikleri belediyeleri temsilen katıldıkları etkinlikte CHP’li başkanların alkol sefası yaptığı görüldü. 16 kişilik masada bazı başkanların önünde rakı bardaklarının yer aldığı fotoğraf, Tekirdağ Belediyesi’nin kurumsal web sitesinde de yayınlandı. Çilingir sofrasının görüntüsüne Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi’nin resmi web adresi “tekirdag.bel.tr”de “Başkan Albayrak, Fen Bilimleri Okulları Kurucusu Nazmi Arıkan’ın Verdiği Yemeğe Katıldı” başlığıyla yer verildi.
İLK VUKUATLARI DEĞİL
Belediye başkanlarına ev sahipliği yaptığı etkinlikte rakı sofrası kurulan Özel Nazmi Arıkan Fen Bilimleri Okulları benzer skandallarla daha önce de gündeme gelmişti. Öğrenci velilerinin şikayetlerinin derlendiği Çorlu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü raporunda yer verilen iddiada, söz konusu okuldaki lise talebelerinin götürüldüğü üniversite tanıtım gezisinde çocukların alkol tüketmesine göz yumulduğu belirtilmişti. Okulda dönem sonunda ‘Lise Mezuniyet Balosu’ adıyla düzenlenen etkinlikte ise alkol katkılı içeceğin okul idaresi tarafından öğrencilere dağıtıldığı kaydedilmişti. Öğretmenler Günü dolayısıyla düzenlenen etkinlikte ise okul idarecileri ve öğretmenler içkili bir etkinlik düzenlemiş, içkili-danslı kutlama görüntüleri sosyal medyada paylaşılmıştı.
İlişkili haber:
İlişkili haber:
İlişkili haber:
İlişkili haber:
İlişkili haber:
İlişkili haber:
FARUK ARSLAN