Gündem
Afrin zaferini çay içerek kutladılar!
Afrin'deki siviller, Türk askerleriyle ÖSO güçlerinin kent merkezine girmesini sevinçle karşıladı. Bölge sakinlerinden bir kadın, ÖSO mensuplarına çay ikram etti.
Güncelleme Tarihi:
Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) ve Özgür Suriye Ordusu (ÖSO), Afrin ilçe merkezini tümüyle ele geçirmesinin ardından, güvenlik çalışmalarını sürdürüyor.
Bölgeden gelen görüntülerden birinde Afrinli kadının çay ikramında bulunduğu görüldü.
Kent merkezinden ilk görüntüler: