AKİT MENÜ

Gündem

BAE'den küstah açıklama!

Batı kuklası Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) Dışişleri Bakanı Abdullah bin Zayed al Nahyan Türkiye düşmanı açıklamalarını sürdürüyor. Al Nahyan, Türkiye ve İran'ın bölge için tehlike arz ettiğini öne sürdü.

Güncelleme Tarihi:

Mısır Dışişleri Bakanı Sameh Şukru ile Dubai'de görüşen BAE Dışişleri Bakanı Abdullah bin Zayed al Nahyan, geçmişte yaptığı Türkiye karşıtı açıklamalarının bir benzerini yineledi.

Zayed, Türkiye, İran ve İsrail'in bölgede agresif tutum sergileyerek Arap ülkeleri için bir tehdit oluşturduğunu söyledi.

Al-Nahyan, daha önce Türkiye ve İran'ın Suriye devletinin egemenliğini azaltmaya çalıştığını ve bu iki ülkenin Suriye'den elini çekmesi gerektiğini söylemişti.

Yorumlara Git

Terörist Netanyahu'dan "Erdoğan" açıklaması

Venezuela'daki felaketin bilançosu her dakika ağırlaşıyor: Ölü sayısı 1500’ü aştı, 68 binden fazla kişi kayıp!

Efkan Ala, AK Parti'nin en büyük gücünü açıkladı

Sapkın provokasyon! Haramzadeler kutsalımızı hedef aldı

Destici’den Kur’an-ı Kerim ile alay eden soytarıya: Selman Ruşti mi olmak istiyorsun? O zaman belanı bulursun!