AKİT MENÜ

Gündem

Afrin harekatı bitmeden filmi bitti

TSK ve ÖSO'nun Afrin'e düzenlediği Zeytin Dalı Harekatı bitmeden filmi çekildi.

Afrin'e yönelik harekat kapsamında Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) ve Özgür Suriye Ordusu, ilçenin merkezini ele geçirdi. Hükümet yetkilileri harekatın daha bitmediğini açıklarken 'Bordo Bereliler Afrin'de' isimli filmin bittiği, sokaklara afişlerinin asıldığı görüldü.

20 Ocak'ta başlayan ve 46 askerin şehit olduğu harekatı anlatan film bu cuma vizyona girecek. Filmin yönetmenliğini Erhan Baytimur’un, senaristliğini Coşkun Gündoğdu ile Ayça Baytimur, yapımcılığını ise Erdoğan Yaprak ile Ali Ertem üstleniyor.

'HANGİ ARA ÇEKİLİP BİTTİ?'

Posta'nın haberine göre Bordo Bereliler Afrin'de filminin afişini gören vatandaşlar şaşkınlıklarını “Mehmetçik daha Afrin’de. Film 23 Mart’ta gösterilecekmiş. Filmi hangi ara çekip bitirdiler” diyerek dile getirdi.

63 gün içinde senaryosunun yazılıp filmin tamamlanmış olması da sosyal medyada eleştirilen konulardan birisi oldu.

 

Yorumlara Git

ABD ile İran arasındaki barış rafa kalktı

Dışişleri'nden İsrail’in Ermeni iftirasına tepki: Türkiye'ye iftira atarak kurtulamazsınız! Soykırımcısınız, hesap vereceksiniz!

Büyükelçilik harekete geçti: Mekke'de sokaklarda yaşayan Sivaslı Ali amca vatanına dönüyor

Dünya Kupası'ndan elendiler! O ülkenin devlet başkanı milli takım için soruşturma başlatılmasını istedi

Solcular, ekonomistler o işler öyle boş lafla olmuyor! Al sana üretim: Elektrikte üretim tüketimi, ihracat ithalatı geçti