AKİT MENÜ

Gündem

Almanlar Afrin'in derdine düştü: "Türkiye şimdi ne yapacak?"

Mehmetçik ve ÖSO Afrin'i kısa bir süre içerisinde teröristlerden temizlemesinin ardından Alman Deutsche Welle, "Türkiye bundan sonra nasıl bir yol izleyecek?" ve "Türkiye Afrin’de ne yapacak?" sorularını sormaya başladı.

Güncelleme Tarihi:

DW'nin haberinde, Suriye’yi yakından takip eden uzmanların düşüncelerine yer verilirken ortak görüş, Türkiye'nin bölgeden kısa sürede çıkmayacağı konusunda hemfikir.

Ayrıca Türkiye’nin Fırat Kalkanı ile alınan bölgeyi, Afrin’i ve İdlib’i birleştirdiğini, bu bölgede bir nüfuz alanı oluşturduğunu belirterek bu alanı Rusya, ABD ve Esad yönetimine karşı koz olarak kullanacağı da belirtiliyor.

"AVRUPA SES ÇIKARAMAZ"

Son olarak Türkiye’nin Cerablus’ta yaptığı gibi okullar, sağlık ocakları gibi yapılanmalara gidip kurumsallaşma adımları atacağı ve uluslararası toplumun tamamen Türkiye'nin stratejik konumu nedeniyle olup bitene ses çıkaramayacağına da vurgu yapılıyor.

Yorumlara Git

ABD ile İran arasındaki barış rafa kalktı

Dışişleri'nden İsrail’in Ermeni iftirasına tepki: Türkiye'ye iftira atarak kurtulamazsınız! Soykırımcısınız, hesap vereceksiniz!

Büyükelçilik harekete geçti: Mekke'de sokaklarda yaşayan Sivaslı Ali amca vatanına dönüyor

Dünya Kupası'ndan elendiler! O ülkenin devlet başkanı milli takım için soruşturma başlatılmasını istedi

Solcular, ekonomistler o işler öyle boş lafla olmuyor! Al sana üretim: Elektrikte üretim tüketimi, ihracat ithalatı geçti