Ekonomi
Fuarın İstikbal’i parlak
CNR Expo’da yoğun bir katılımın yaşandığı İstanbul Mobilya Fuarı (İSMOB) renkli görüntülere sahne oldu. 650 milyon dolarlık cironun hedeflendiği, yeni ürünlerini yeni müşterilerle buluşturmak için birbirinden ilginç konseptlerin yer aldığı dev buluşmada, inovasyon ve konfor ön plana çıktı
150 bin metrekarelik alanda dünyanın en büyük fuarı konumunda bulunan İSMOB’a 120 binden fazla ziyaretçinin gelmesi bekleniyor. Firmalar katılımcı ülke temsilcileriyle sıkı kulis yaparken ziyaretçiler de fuar alanında birbirinden farklı ve sosyal yaşam alanları da konu alınarak dizayn edilen mekanlarda ağırlanıyor. Bazı standlarda sıra gecesi ekipleri sazlı sözlü ziyaretçilere müzik ziyafeti verirken, Türk müziğini ön plana çıkaranlar da oldu.
İSTİKBAL İLK 3’Ü HEDEFLİYOR
2014 yılının mağazalaşma atağına geçildiği bir yıl olduğunu ifade eden İstikbal Pazarlama Müdürü Mustafa Büyükkatırcı, “İstikbal olarak 866 mağazaya ulaştık. 2014 hedefimizdeki 30 mağaza planını de gerçekleştirdik. Bulunmadığımız yeni pazarlara ulaşırken 2023 vizyonuyla dünyanın ilk 3 mobilya üreticisi arasında yerimizi almak istiyoruz” diye konuştu.
BOYDAK FARKINI GÖSTERDİ
Boydak bünyesindeki markalar ise bir adım daha önde yer alıyor. Fuarda standına gelen ziyaretçileri BELLONA ve İSTİKBAL başta olmak üzere ajans destekli hizmet ekibiyle karşılayan markalarda sabah kahvaltı tabağı, öğleyin ara öğün, öğleden sonrası için ise kuruyemiş, tatlı ve sıcak-soğuk içecek ikramında bulunuldu. Görüşlerine başvurduğumuz firma yetkilileri uygulamanın sosyal içerikle birlikte fuara katılanların gıda ihtiyacını karşılamada etkili olduğunu, halkın çok memnun kaldığını dile getirdiler.