AKİT MENÜ

Gündem

45 öğrenci hastaneye kaldırıldı

Adıyaman'da bulunan bir öğrenci pansiyonunda sabah kahvaltısından zehirlendiği iddia edilen 45 öğrenci hastaneye kaldırıldı.

Güncelleme Tarihi:
Adıyaman'da, bir anadolu lisesinin pansiyonunda kalan 45 öğrenci, yaptıkları sabah kahvaltısından zehirlendikleri şüphesiyle hastanede tedaviye alındı.

Adıyaman Anadolu Lisesi'nin pansiyonunda yatılı kalan öğrencilerde, sabah kahvaltı yaptıktan sonra mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetleri görülmeye başlandı. İdarecilerin çağırdığı ambulanslarla 45 öğrenci, kentteki çeşitli hastanelere kaldırıldı. Acil servislerde öğrencilere serum tedavisi uygulanırken, kahvaltıda yedikleri gıdalardan tahlil için numuneler alındı.


Yorumlara Git

Başkentte tarihi zirve öncesi kırmızı alarm! Ankara Valiliği emniyet tedbirlerini devreye soktu, şer odaklarına geçit yok!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!

Önce penaltı kaçırdı, sonra rekor kırdı! Messi’den Dünya Kupası’nda tarihi gece

Trump ‘İsrail beceremedi, görevi Şara’ya vereceğim’ demişti! Şara: Yanlış anlaşıldı