AKİT MENÜ

Gündem

45 öğrenci hastaneye kaldırıldı

Adıyaman'da bulunan bir öğrenci pansiyonunda sabah kahvaltısından zehirlendiği iddia edilen 45 öğrenci hastaneye kaldırıldı.

Güncelleme Tarihi:
Adıyaman'da, bir anadolu lisesinin pansiyonunda kalan 45 öğrenci, yaptıkları sabah kahvaltısından zehirlendikleri şüphesiyle hastanede tedaviye alındı.

Adıyaman Anadolu Lisesi'nin pansiyonunda yatılı kalan öğrencilerde, sabah kahvaltı yaptıktan sonra mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetleri görülmeye başlandı. İdarecilerin çağırdığı ambulanslarla 45 öğrenci, kentteki çeşitli hastanelere kaldırıldı. Acil servislerde öğrencilere serum tedavisi uygulanırken, kahvaltıda yedikleri gıdalardan tahlil için numuneler alındı.


Yorumlara Git

Gaziantep Havalimanı'nda korku dolu anlar! Yolcu uçağı iniş yaparken olmaması gereken şey oldu

Destici, A Milli Takım'ın Dünya Kupasından elenmesini yorumladı: Önümüzdeki maçlara bakacağız

Trump’tan dünyaya ilan! Tahran hizaya geldi, nükleer denetimleri "uzun bir süre" kabul edecek!

O ülkede kırmızı alarm verildi! Termometreler 40 dereceye dayanacak

İçişleri Bakanlığı'ndan 'Şanlıurfa' açıklaması