AKİT MENÜ

Ekonomi

Mahallenin ‘DİZAYN’ırı olacak

İlk şubesini İstanbul Mimaroba’da açan DİZAYN’IM Mağazaları, “Modern Nalbur” konseptiyle, her evde sıkça yaşanan sorunlar için özellikle kadınların yanında olmayı hedefliyor.

2013-09-04 20:53:17
İSA ÖZGÜLLER / İSTANBUL
“Modern Nalbur” konseptiyle, mahallelerde özellikle kadınların ihtiyaçlarına cevap vermeyi amaçlayan “DİZAYN’IM”  markasının ilk model mağazası, İstanbul Büyükçekmece’de açıldı. Mimaroba’daki ilk şubenin açılışını Mir Holding Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Mirmahmutoğulları, Başkan Yardımcısı Adil Mirmahmutoğulları, Yönetim Kurulu Üyeleri Kürşat Tüzmen, Hilmi Güler ve Mustafa Açıkalın ile Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün birlikte yaptı. Yapılan duanın ardından davetliler kurdelayı birlikte kesti.
MAĞAZA RAFLARINDA 3 BİN,
DİJİTAL RAFLARDA 50 BİN ÜRÜN VAR
Mağazalarda, raflardan, 13 ana kategori ve 105 alt kategoride, 3000 çeşit ürün alınabilecek. Ürünlerin tamamı TSE ve elektrikli ürünler CE belgeli olacak. Standart dışı, risk barındıran ürünler bulunmayacak. Dijital mağazada ise, 50.000 çeşit ürün sergilenecek ve pek çok banyo,  mutfak ve WC alternatifleri olacak. Dijital mağazadan piyasa fiyatlarının altında, pek çok ürün temin edilebilecek.
“MAHALLE EKONOMİSİNE KATKI,
5 BİN KİŞİYE İSTİHDAM”
Açılışta konuşan Mir Holding Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Mirmahmutoğulları, kaybolan mahalle kültürünü yaşatmaya katkı sunmanın yanı sıra, mahalle ekonomisine de katkı yapacak yeni bir konseptle bu alana giriş yaptıklarını, Dizayn’ım adlı kaliteli ve ucuz nalbur zincirlerinin ağırlıklı olarak bayanlara hitap edeceğini belirtti. Mirmahmutoğulları, “Toplam alan büyüklüğü 300 ila 500 metrekare arasında olacak bu mağazalarla, ilk etapta 10, ardından 100, devamında da 500 ve 1000 şube psikolojik sınırını aşmayı hedefliyoruz. 1000 adet rakamına ulaştığımızda toplamda 5 bin kişiye istihdam sağlayacağız.
Her mağaza için rafların içindeki ürünler dahil 1 milyon liralık yatırım öngörüyoruz. Mağaza başına 2 milyon liralık ciro hedefliyoruz. En ucuz bizde olacak diye bir iddiamız yok. Müşteride, kaliteyi değerinde aldığı hissi uyanmalı” dedi.
HEDEFİMİZ ZİNCİRİN HALKALARINI
1000’E KADAR ÇIKARMAK
DİZAYN’IM zincirlerinde satış sonrası hizmet de verileceğini anlatan Mirmahmutoğulları, şunları söyledi: “Islak hacimlerin renovasyonu,  banyo ve mutfak kurulumu yapılacak. Hatta çilingir hizmeti, anahtar kopyalama, batarya kaçağı giderme, batarya  değişimi, cam takılması, elektrik tesisatı, su kaçak tespiti gibi evlerde sıkça yaşanan sorunlara da çözümler sunulacak. Ortaya koyduğumuz konsept ile dünyada da benzeri olmayan bir çalışmaya imza attık. Bu daha birincisi. Allah nasip ederse mağaza sayımızı 100 ve daha sonra 1000’e kadar çıkarmayı hedefliyoruz. Önce İstanbul Avrupa yakasına,  sonra Asya yakasına, sonra tüm Türkiye’ye, daha sonra da dünyaya açılma hedefimiz var. Dizayn’ımdaki ürünlerin yüzde 20-25’i kendi ürettiğimiz ürünlerden oluşuyor. Türkiye genelinde 5’e yakın noktada ürünlerimiz satılıyor. Anlaşmalı olduğumuz bu nalburlara zarar vermeden ve onlarla işbirliği içine girerek zincirimizin halkalarını çoğaltmaya çalışacağız.”

Yorumlara Git

Hizbullah siyonistleri bombalıyor: Askeri üs vuruldu!

Arabasında kaçak mal yakalanan CHP’li vekilin ilk savunması! “Ben Atatürkçüyüm”

Ha pu da oldi! 600 metre yükseklikte paraşütte kemençe çaldı

D. Türkistan davasına sahip çıkalım

Üç günlüğüne iç siyaseti terketsek, tek yürek olsak!