AKİT MENÜ

Dünya

Suudi Arabistan'dan Türkiye mesajı!

Suudi Arabistan Dışişleri Bakanı Cubeyr, Kaşıkçı cinayetinin histerik bir hal aldığını söyledi.

Suudi Arabistan Dışişleri Bakanı Adil el-Cubeyr, İstanbul Başkonsolosluğu'nda öldürülen Cemal Kaşıkçı, Türkiye, İran ve ABD hakkında açıklamalarda bulundu. 

el-Cubeyr, Kaşıkçı cinayetinin histerik bir hal aldığını söyleyerek, Suudi yetkililerin Türkiye'de Türk meslektaşları ile birlikte koordineli çalıştığını ifade etti. Bakan sözlerine, soruşturmanın zaman aldığını ve gerçeklerin günler geçtikçe ortaya çıkacağını ekledi.

ABD ile ilişkilerine de değinen Bakan Cubeyr, "Suudiler, Amerika ile demir kaplı stratejik ilişkilere sahip ve bu da değişmez" dedi.

İran'ın terörün en büyük sponsoru olduğunu iddia eden ve sert sözler sarf eden Suudi Bakan, "Suudi Arabistan Ortadoğu'da iki şey ile ilgileniyor. Biri Suudi Arabistan'ın ışığı, diğeri İran'ın karanlığı" ifadelerini kullandı.

KAYNAK: HABER7

Yorumlara Git

Sapkın provokasyon! Haramzadeler kutsalımızı hedef aldı

Destici’den Kur’an-ı Kerim ile alay eden soytarıya: Selman Ruşti mi olmak istiyorsun? O zaman belanı bulursun!

Tamar Tanrıyar hakkında yakalama kararı

Türk Kara Kuvvetleri'nin kuruluş yıl dönümünde Kur'an-ı Kerim tilaveti! Azgın azınlık “laiklik atağı” geçirecek

Ugandalı müptezel yine konuştu: Tanrı bana Türkleri kovmamı emretti! Aslanlar ve insanlar anlaşamazlar