AKİT MENÜ

Dünya

Endonezya'dan İsrail'e kınama!

Endonezya Devlet Başkanı Joko Widodo, terör devleti İsrail'in Gazze'ye düzenlediği saldırıyla alakalı kınama mesajı yayınladı.

Endonezya Devlet Başkanı Joko Widodo, İsrail'in Gazze'ye düzenlediği saldırıyı kınadı.

Widodo, Doğu Cava'daki Sidoarjo bölgesine gerçekleştirdiği ziyarette yaptığı açıklamada, İsrail'in, Gazze'nin kuzeyindeki Endonezya Hastanesi'nde hasara neden olan saldırısını şiddetle kınadı.

İşgal altındaki Filistin halkının bağımsızlığının Endonezya'nın uluslararası diplomasisinde öncelikli olduğunu vurgulayan Widodo, Endonezya'nın Filistin halkının bağımsızlık mücadelesini desteklemeye devam edeceğini dile getirdi.

Gazze'deki Sağlık Bakanlığı Sözcüsü Eşref el-Kudra, dün yaptığı açıklamada, İsrail'in Gazze'nin kuzeyindeki Endonezya Hastanesi yakınında askeri bir noktaya hava saldırısı sonucu hastanede hasar meydana geldiğini aktarmıştı.

Gazze sınırı ve Batı Şeria'da cuma günü düzenlenen gösterilerde Gazze'de 5, Batı Şeria'da 1 kişi İsrail askerleri tarafından açılan ateş sonucu şehit olmuş, çoğunluğu gerçek mermiyle vurulan 180'den fazla Filistinli ise yaralanmıştı.

Bölgede 2016'da hizmete açılan Endonezya Hastanesi, Türk-Filistin Dostluk Hastanesi'nin ardından yabancı ülke tarafından bölgede açılan son hastane olarak yer alıyor.

Yorumlara Git

Türk Kara Kuvvetleri'nin kuruluş yıl dönümünde Kur'an-ı Kerim tilaveti! Azgın azınlık “laiklik atağı” geçirecek

Ugandalı müptezel yine konuştu: Tanrı bana Türkleri kovmamı emretti! Aslanlar ve insanlar anlaşamazlar

Netanyahu savaşı Suriye’ye taşıdı! Köy köy İşgal ediyorlar

Ali Rıza Demircan Hoca yazdı! Kadir İnanır'ın yolcuğu nereye?

Aileyi ifsad akımlara geçit yok! Onursuzlardan sözde onur yürüyüşü