AKİT MENÜ

Dünya

Trump: Putin ile boks maçı yapmak istemem çünkü çok sert biri olduğum düşünülür

ABD Başkanı Donald Trump, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'le bir boks maçında karşı karşıya gelmesi halinde kendisinin çok sert biri olduğu düşünüleceği için böyle bir maç yapmayı istemediğini söyledi.

Güncelleme Tarihi:

ABD Başkanı Donald Trump, Illinois eyaletinde yaptığı bir konuşmada Rusya lideri Vladimir Putin ile bir araya geldiği tarihi Helsinki zirvesiyle ilgili açıklamalarda bulundu.

"Vladimir Putin'le harika bir görüşmemiz oldu. Her şey hakkında konuştuk" diyen Trump, bazı kişilerin kendisini Rus liderine çok 'nazik' davrandığı için eleştirdiğini söyledi.

Trump, "Putin'le boks müsabakası başlatsaydım, o zaman da 'O çok sertti, bu korkunç bir şey' diyeceklerdi. Başka bir deyişle, arada hiçbir fark yok" diye konuştu.

Putin ve Trump, Finlandiya'nın başkenti Helsinki'de 16 Temmuz'da gerçekleşen ilk tam kapsamlı zirvede bir araya gelmişti. Tarihi zirvede iki lider, ikili ilişkilerin neredeyse tamamını ve uluslararası gündemi ele almış ve birçok alanda fiilen anlaşmaya varmıştı.

Liderlerin bir sonraki buluşmasının 11 Kasım'da Paris'te olması bekleniyor.

 

Yorumlara Git

Türk Kara Kuvvetleri'nin kuruluş yıl dönümünde Kur'an-ı Kerim tilaveti! Azgın azınlık “laiklik atağı” geçirecek

Ugandalı müptezel yine konuştu: Tanrı bana Türkleri kovmamı emretti! Aslanlar ve insanlar anlaşamazlar

Netanyahu savaşı Suriye’ye taşıdı! Köy köy İşgal ediyorlar

Ali Rıza Demircan Hoca yazdı! Kadir İnanır'ın yolcuğu nereye?

Aileyi ifsad akımlara geçit yok! Onursuzlardan sözde onur yürüyüşü