AKİT MENÜ

Dünya

Esed rejimi köpeği vahşice yaktı

Suriye'de katil Esed rejimine ait askerler bir köpeği yakarak öldürdü.

Güncelleme Tarihi:

Suriye'de Esed rejimi askerleri bir köpeği ateşe vererek öldürdü.

Suriye'de Esed rejimine bağlı askerler, bir köpeği canlı halde ateşe vererek öldürdü ve bu anları kaydetti.

Olay, Suriye'de yaşanan insan hakları ihlallerini gündeme taşıyan Syrian Revolution Network tarafından sosyal medyada paylaşıldı.

Paylaşılan görüntülerde, bağlanmış bir köpeğin üzerine Esed rejimine bağlı bir asker tarafından önce yanıcı bir madde döküldüğü, sonra da köpeğin ateşe verildiği görülüyor.

Kaynak: Mepanews

Yorumlara Git

Zaporijya NGS'ye 60'tan fazla saldırı düzenledi Ukrayna’dan tehlikeli oyun

Kafalarda soru işaretleri oldu! Van Barosu’ndan Rojin Kabaiş kararı

Kurtulmuş'tan Yusuf Tavaslı mesajı

Kadir İnanır’a veda!

12 Eylül cuntacısına büyük tepki! Kadir İnanır’ın cenazesinde Kenan Evren gerginliği