AKİT MENÜ

Dünya

Dostluk yemeği teklifine olumsuz yanıt

Süper Lig'in 11. haftasında Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanacak olan derbi öncesi, sarı kırmızılı yönetimin Fenerbahçe yönetimine yaptığı dostluk yemeği teklifi geri çevrildi.

Sarı kırmızılıların, 'ezeli rekabet ebedi dostluk' başlığı altında Cuma günü Türk Telekom Stadyumu'nda derbi öncesinde Fenerbahçe yönetimine yaptığı dostluk yemeği davetine olumlu geri dönüş gelmedi.

Fenerbahçe Kulübü, Galatasaray yönetiminin "Ezeli rekabet ebedi dostluk" başlığı altındaki yemek teklifine olumsuz yanıt verdi.

Futbol Arena'da yer alan habere göre, Fenerbahçe yönetimi, Galatasaray'ın bu teklifine teşekkür ederek, dün akşam saatlerinde "Başkanımız Ali Koç da dahil olmak üzere maçı izlemek için Türk Telekom Stadyumu'na geleceğiz. Stada maça yakın saatte gelmeyi planladığımız için yemeğe katılamayacağız. Davetiniz için teşekkür ederiz" yanıtını verdi.

'İsterseniz birlikte izleyelim, isterseniz loca ayarlayalım'

Öte yandan Sarı kırmızılılar, iki başkan ve yönetimin karşılaşmayı beraber izlemesi adına protokol tribünü ya da yalnız seyretmeyi tercih etmeleri halinde ise Türk Telekom Stadyumu'nda Fenerbahçe yönetimine loca tahsis edebileceklerini sarı lacivertlilere bildirdi.

Yorumlara Git

Suudi Arabistan’ı sarsan kaza! Çok sayıda ölü var

Siyonistin İşgal Bakanı baklayı ağzından çıkardı! İmzalanan anlaşma işgalin tescilidir

Ahlaksız ideoloji esir alıyor: Sapkın oğluyla gururu duyan baba skandalı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ümmetin vebali üzerimizdedir! Gazze'nin hesabını soracağız

Korsan Özel ve İmamoğlu’na öyle Kılıçdaroğlu’na böyle! Kadir inanır'ın cenazesinde çelenk savaşları!