Dünya
ABD İran'a yaptırımları yeniden geliyor
ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo, ABD'nin İran'a uyguladığı yaptırımları yeniden yürürlüğe koyacağını açıkladı.
Güncelleme Tarihi:
ABD Dışişleri Bakanı Mike Pompeo'nun açıklamasına göre, ABD İran'a uyguladığı yaptırımlar yeniden yürürlüğe konuluyor.
8 ülkenin yaptırımlardan muaf tutulacağı da açıklamada belirtilirken ayrıca 700 kişinin de İran'a yaptırım konusunda kara listeye alındığı öğrenildi.
ABD Hazine Bakanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, İran swift sisteminden de çıkarılabileceği belirtildi.