AKİT MENÜ

Dünya

İran'dan flaş açıklama: Saldırı düzenlendi

İran İletişim ve Bilgi Teknolojileri Bakanı Muhammed Cevad Azeri Cehrumi, İran'ın iletişim alt yapısına siber bir saldırı düzenlendiğini açıkladı.

İran İletişim ve Bilgi Teknolojileri Bakanı Muhammed Cevad Azeri Cehrumi, ülkesinin iletişim alt yapısına yönelik bir siber saldırı düzenlendiğini, saldırıyı püskürtmeyi başardıklarını açıkladı.

Sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, teknik uzmanların dikkati sayesinde saldırıyı etkisiz hale getirildiklerini belirten Bakan Cehrumi, "Saldırganlar eli boş döndü" dedi ve konuyu uluslararası kuruşlar nezdinde takip edeceklerini söyledi.

Saldırının net olarak kim tarafından yapıldığını belirtmeyen İranlı Bakan, saldırının daha önce İran'a karşı Stuxnet bilgisayar virüsünü kullanan bir rejim tarafından yapıldığını ileri sürerek, isim vermeden İsrail'i işaret etti.

Yorumlara Git

Çok sayıda gözaltı var! Irak parlamentosuna yolsuzluk operasyonu

Şaibeli delegelerle baskın kurultay hayal oldu

Yalım, Özgür Özel için helikopter bakmış!

Vurgunun büyüğü asfaltta! Kağıt gibi asfalta fahiş fatura!

Türkiye'nin en büyük 1000 ihracatçısı açıklandı! THY yine Türkiye’yi uçurdu