AKİT MENÜ

Dünya

Tayland'da kızamık salgınından 14 kişi öldü

Kızamık salgınında eylül ayından bu yana 14 kişi hayatını kaybetti.

Yetkililer, Müslümanların yaşadığı ülkenin güney bölgelerinde kızamık salgınında 14 kişinin yaşamını yitirdiğini, bin 500'ün üzerinde kişinin hastalığa yakalandığını açıkladı.

Müslümanların, kızamık aşılarında domuz ürünlerinden elde edilen jelatin kullanılıyor olabileceğinden endişe ettiği, dolayısıyla ülkenin güneyinde aşılanma oranlarının düşük olduğu ifade edildi.

Taylandlı sağlık yetkilisi Vicharn Pawan, Müslümanların endişelerini gidermek için ithal edilen aşıların domuz jelatini içermediğini açıkladı.

Yorumlara Git

Yalova’da muhacir çocuklara yönelik işkence skandalı! 'Bu zulümlerin ahı devlet yıkar!'

Katil İsrail Gazze'de vahşetin sınırlarını zorluyor: İşgal alanı genişledi

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!