AKİT MENÜ

Dünya

Philip Cocu'dan ayrılık sonrası ilk sözler!

Cocu, ''Ortada bir başarısızlık var. Bu takımın başında ben olduğuma göre sorumlusu da benim" açıklamasını yaptı.

Ankaragücü mağlubiyeti sonrası Fenerbahçe'nin görevine son verdiği teknik direktör Philip Cocu, ilk kez konuştu. Ali Koç'un aldığı karara saygı duyduğunu kaydederek, "Fenerbahçe gibi bir kulüp bu durumları yaşamaya alışkın değil. Ortada bir başarısızlık var. Bu takımın başında ben olduğuma göre sorumlusu da benim" dedi.
 
''SORUMLU BENİM''
Milliyet'in haberine göre; Takıma ve kulübe vedası sırasında görüşlerini belirten Hollandalı çalıştırıcı, ortada bir başarısızlık olduğunu kabul ederek, "Fenerbahçe gibi bir kulüp bu durumları yaşamaya alışkın değil. Ortada bir başarısızlık var. Bu takımın başında ben olduğuma göre sorumlusu da benim. 20 kişi gitmeyeceğine göre normal olan işin başındaki kişinin gitmesi" dedi.
 
Cocu, ayrılırken tüm futbolculara ve yetkililere başarı dileklerinde bulundu.
 

Yorumlara Git

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!