AKİT MENÜ

Dünya

Hayatında ilk defa oy kullanan ABD'li kadın öldü

Teksas'ın kuzeyinde yaşayan ve ilk defa oy kullanmaya karar verdiği öğrenilen 82 yaşındaki kadın, ABD ara seçimlerinde oy kullandıktan sonra yaşamını yitirdi.

ABD'de yaşayan 82 yaşındaki bir kadın, ömründeki ilk kez oy kullanmak için seçim merkezine geldi. Hasta kadın oyunu seçim merkezi görevlilerinin de yardımıyla kullanırken, oyunu kullandıktan sonra yaşamını yitirdi.

İlk defa oy kullandı

İsminin Gracie Lou Philips olduğu öğrenilen 82 yaşındaki kadının, 'sesini duyuracak kimse olmadığını düşündüğü' için bugüne kadar oy kullanmadığı, ancak ara seçimlerde karar değiştirerek oy kullanmak için başvuruda bulunduğu öğrenildi.

Ağır derecede hasta olan kadın, oy kullanma işlemini tamamladıktan sonra "Oyumu kullandım" dedi ve bir zafer edasıyla yumruğunu havaya kaldırdı.

Oyunu Cumhuriyetçilere verdi

Oy kullanma işleminin ardından Philips'in sağlık durumu kötüleşti. Damadı Griffith, yaptığı açıklamada "Bize 'Sonunda oy kullandım' dedi. Oyunu cumhuriyetçilerden yana kullandı. Çok mutluydu. Bize söylediği son tutarlı şey bu oldu" ifadelerini kullandı.

82 yaşındaki kadın, ilk kez oy kullandıktan birkaç gün sonra yaşamını yitirdi.

 

Yorumlara Git

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!