AKİT MENÜ

Dünya

Irak'a seçim sonrası ilk ziyaret Katar'dan

Resmi temaslarda bulunmak için Irak'ı ziyaret eden Katar Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdurrahman Al Sani, başkent Bağdat'ta Iraklı liderlerle bir araya gelerek iki ülke arasında ilişkilerin geliştirilmesi mesajı verdi.

Yeni hükümetin kurulmasının ardından Irak'ı ziyaret eden ilk Körfez ülkesi yetkilisi olan Katar Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Bin Abdurrahman, Bağdat'ta Irak Cumhurbaşkanı Berhem Salih, Başbakan Adil Abdulmehdi, Meclis Başkanı Muhammed el-Halbusi ve Dışişleri Bakanı Muhammed Ali el-Hekim ile bir görüşme gerçekleştirdi.

Meclis Başkanı Halbusi, görüşme sırasında yaptığı açıklamada, Irak'ın yeniden imarında Katar'ın rol almasını istediklerini ve meclisin bu konuda tüm kolaylıkları sağlayacağını bildirdi.

İlişkileri güçlendirme mesajı

Halbusi ayrıca Katar ile siyasi, ekonomik, ticari ve yatırım alanlarındaki ilişkileri daha da geliştirmek istediklerini ifade etti.

Katar Başbakan Yardımcısı ve Dışişleri Bakanı Bin Abdurrahman da görüştüğü Iraklı yetkililere "Katar'ın iki ülke arasında dostluğa dayanan tarihi ilişkileri güçlendirmek istediği" mesajını verdi.

 

Yorumlara Git

Sarı şeytan Trump’tan Dünyayı ayağa kaldıran tehdit: Eğer bu olursa İran diye bir ülke kalmaz

Kongrede ortalık çok fena karıştı! Ahmet Davutoğlu’nu hiç bu kadar sinirli görmediniz

CHP'de ortalık yangın yeri! Kılıçdaroğlu, Özgür Özel'i görevden aldı!

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!