AKİT MENÜ

Dünya

Ruhani: Yaptırımların bir etkisi yok

İran Cumhurbaşkanı Ruhani, Amerika'nın çoktan yaptırımları uyguladığını söyleyerek yeni yaptırımların İran ekonomisinde etkisi olmayacağını ifade etti.

İran Cumhurbaşkanı Hasan Ruhani, basın mensuplarına verdiği demeçte, ABD’nin İran’a yönelik yaptırımlar hakkında değerlendirmede bulundu. Ruhani, 5 Kasım’da uygulanmaya başlanan yaptırım paketinin İran ekonomisi üzerinde etkisi olmadığını dile getirdi.

Ruhani, "Yaptırımların ekonomimiz üzerinde hiçbir etkisi yok çünkü ABD zaten bütün silahlarını kullandı, bize karşı kullanabilecek yeni bir şeyleri yok” diye konuştu.

Yorumlara Git

Sıcaklıklar sebebiyle trafik ışıkları eridi

İran iki ülkeyi aynı anda vurdu!

Trump tehditler savurdu! Savaş yeniden alevlenebilir

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi