AKİT MENÜ

Dünya

Tahran'da bakanlık önünde kendisini yaktı

İranlı İşçiler Haber Ajansı'na (ILNA) göre, 20 yaşındaki İranlı genç, çalıştığı Çalışma Bakanlığı binası önünde üzerine benzin dökerek kendisini yaktı.

İran'ın başkenti Tahran'da 20 yaşlarındaki genç bir adam, Çalışma Bakanlığı binası önünde kendisini yaktı.

İranlı İşçiler Haber Ajansı'na (ILNA) göre, sabah saatlerinde Tahran'daki Çalışma Bakanlığı binası önünde üzerine benzin dökerek kendini yakan 20 yaşlarındaki kişi ağır yaralandı.

Eylemin sebebi, ailevi sorunlar 

Tahran polisinden alınan bilgiye göre, ismi açıklanmayan vatandaşın ailevi sorunları nedeniyle çalıştığı binanın önünde böyle bir eyleme giriştiği belirtildi.

Ağır yaralanan İranlı genç, tedavi için hastaneye kaldırıldı.

Yorumlara Git

Trump tehditler savurdu! Savaş yeniden alevlenebilir

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü