AKİT MENÜ

Dünya

Vladimir Putin 4 liderle telefon görüşmesi yaptı

Rusya Devlet Başkanı Putin, Ermenistan, Kazakistan, Kırgızistan ve Belarus devlet başkanlarıyla telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Rusya Başkanlık Sarayı Kremlin, Başkan Vladimir Putin’in bugün 4 ayrı ülkenin devlet başkanları ile görüşme yaptığını duyurdu. Açıklamada Putin’in önce Kazakistan Cumhurbaşkanı Nursultan Nazarbayev ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi belirtildi. Görüşmede Putin’in, Nazarbayev’i Singapur'da düzenlenen 33. Güneydoğu Asya Ülkeleri Birliği (ASEAN) Zirvesi hakkında bilgilendirdiği aktarıldı. Rusya Devlet Başkanının daha sonra ise Belarus Devlet Başkanı Aleksandr Lukaşenko ile Belarus - Rusya ilişkileri üzerine bir görüşme gerçekleştirdiği ifade edildi. 
Putin’in üçüncü görüşmesini de Kırgızistan Devlet Başkanı Sooronbay Ceenbekov ile gerçekleştirdiği belirtildi. Bu görüşmede Putin Ceenbekov’un 60. doğum gününü kutladı. Putin son olarak Ermenistan’ın Başbakanı Nikol Paşinyan ile görüştü. Kremlin’den yapılan açıklamada bu görüşmede de Rusya ile Ermenistan ilişkileri ve Avrasya’da ki entegrasyon konuları ele alındığı kaydedildi. 

Yorumlara Git

Yıllar sonra gelen sarsıcı Gülistan Doku itirafı! Firari şüpheli hakim karşısına çıkıyor, "Bedeninin yerini göstereceğim" dedi!

Asya'da kanlı karargah baskını! Canlı bomba araçla kapıya daldı, çıkan feci çatışmada çok sayıda ölü var!

Tarihi felaketi yaşadılar! Venezuela bir kez daha sallandı

Katil Netanyahu'dan harita üzerinde küstah şov! Siyonist lider Lübnan anlaşmasının ardından tehditler savurdu!

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı