AKİT MENÜ

Dünya

Suudilerden flaş karar! G-20'ye katılacak

Suudi Veliaht Prensi Muhammed bin Selman'ın Arjantin'de yapılacak olan G-20 zirvesine katılacağı öğrenildi.

Suudi Arabistan’ın Veliaht Prensi Muhammed bin Selman’ın G-20 zirvesine katılmak üzere Arjantin’e gideceği açıklandı.

Suudi Arabistan Enerji Bakanı Halid el Fatih, yaptığı basın açıklamasında Veliaht Prens Muhammed bin Selman’ın dış seyahatlerinin bir parçası olarak bu ay sonunda Arjantin’de yapılan G-20 zirvesine katılacağını söyledi.

30 Kasım ile 1 Aralık tarihlerinde Buenos Aires’te yapılacak olan G-20 Zirvesine Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron, İngiltere Başbakanı Theresa May, Almanya Şansölyesi Angela Merkel, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Kanada’da Devlet Başkanı Justin Trudeau, ABD Başkanı Donald Trump ve Çin Devlet Başkanı Xi Jinping'in de katılacağı belirtildi.

Yorumlara Git

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay

Avrupa ülkesinde beklenmedik gelişme: Tasarrufa gittiler Türkiye'ye akın edecekler

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var