AKİT MENÜ

Dünya

İsrail duyurdu: İmzalamayacağız

İsrail, önümüzdeki ay Fas'ta yapılacak olan konferansta 'Dünya Göçmen Paktı'nı imzalamayacağını duyurdu.

İsrail, Aralık ayında Fas'ta yapılacak bir konferansta imzalanması planlanan Dünya Göçmen Paktı'nı imzalamayacağını açıkladı.

Başbakan Benyamin Netanyahu, İsrail'in BM Dünya Göçmen Paktı'na katılmayacağını ve bugüne kadar yaptığı gibi yasadışı göçmenlere karşı sınırlarını korumaya devam edeceğini belirtti.

"Bunu yapmaya devam edeceğiz"

Netanyahu, "Dışişleri Bakanını, İsrail'in bu anlaşmanın parçası olamayacağını ve imzalamayacağını ilan etmesi için görevlendirdim. Sınırlarımızı yasadışı göçmenlere karşı korumayı taahhüt ediyoruz. Yaptığımız şey buydu ve bunu yapmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

ABD Başkanı Donald Trump da, söz konusu anlaşmaya imza vermeyi reddetmişti.

Yorumlara Git

Siyonistlerin Lübnan planına Hizbullah'tan sert barikat! Naim Kasım meydan okudu!

Sapkın bar kapatılınca LGBT gemisi rota değiştirdi

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü