AKİT MENÜ

Dünya

ABD Eş-Şebab'ı vurdu! En az 37 terörist öldürüldü

ABD jetlerinin Somali'de düzenlediği bombardımanda, Eş-Şebab örgütü mensubu 37 terörist öldürüldü.

Güncelleme Tarihi:

ABD ordusu, Afrika ülkesi Somali'de Eş-Şebab mevzilerini bombardımana tuttu.

ABD Afrika Komutanlığı (AFRICOM), iki ayrı hava saldırısında savaş uçaklarının en az 37 Eş Şebab militanını öldürdüğünü duyurdu. Resmi açıklamda, bombardımanda herhangi bir sivilin zarar görmediği belirtildi.

Yıllardır Somali'yi kan gölüne çeviren terör örgütü Eş-Şebab, son olarak bir otel önünde bombalı saldırı düzenlemiş ve en az 17 insan hayatını kaybetmişti.

Son iki ayda otel, restoran ve belediye binalarını hedef alan saldırılarda ise en az 20 kişi yaşamını yitirdi. Eş-Şebab'ın geçen yılki saldırılarında 1000'den fazla insan can vermişti.

Örgüt, El Kaide'nin ülkedeki uzantısı konumunda.

 

Yorumlara Git

Siyonistlerin Lübnan planına Hizbullah'tan sert barikat! Naim Kasım meydan okudu!

Sapkın bar kapatılınca LGBT gemisi rota değiştirdi

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü