AKİT MENÜ

Dünya

Güney Kore ve Rusya arasında kritik hamle! "Müzakereler başlayacağız"

Güney Kore’nin Moskova Büyükelçisi Woo Yoon-Keun, Güney Kore ve Rusya arasında 2019 yılında serbest ticaret anlaşması için müzakerelere başlanacağı yönünde açıklamalarda bulundu.

Güney Kore’nin Moskova Büyükelçisi Woo Yoon-Keun, Moskova’da düzenlenen Kore-Rusya Ekonomik İşbirliği Diyaloğu Konferansı’nda iki ülke arasında 2018’de imzalanan serbest ticaret anlaşmasına yönelik açıklamalarda bulundu.

Parlamentoya gönderildi

 

Güney Kore ve Rusya’nın serbest ticaret bölgesi antlaşmasının uygulanması konusunda 2019 yılında yoğun müzakerelerin başlayabileceğini söyleyen Woo Yoon-Keun, "Konu ile ilgili bütün belgeler Kore parlamentosuna gönderildi. Bildiğim kadarıyla Rusya da bu konuyla ilgileniyor, idare aşamasında. Umuyoruz ki gelecek sene serbest ticaret anlaşmasını uygulamaya koymak için yoğun müzakerelere başlayacağız" dedi.

2018'de imzalanmıştı

Rusya ve Güney Kore, serbest ticaret anlaşmasını Haziran 2018’de, Güney Kore Devlet Başkanı Moon Jae-In Moskova’ya ziyaret ettiğinde imzalamıştı.

Yorumlara Git

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla

Bitik CHP okeye dönüyor! Hortumcu Mahmut konuştu kimse iplemedi

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik: Terörsüz Türkiye'de yeni aşamaya geçiyoruz

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!