AKİT MENÜ

Dünya

Ne gazları var ne paraları... Fakat imzaları attılar

İtalya ve Siyonist İsrail boru hattı için anlaşma imzaladı. Siyonist Rejim Enerji Bakanı finansörü olmayan projeyle ilgili ”Bizim gazımız bu hattı dolduramaz” dedi.

İsrail, Güney Kıbrıs Rum Yönetimi (GKRY), Yunanistan ve İtalya, Doğu Akdeniz gazının Avrupa'ya Akdeniz altından yapılacak boru hattıyla gönderilmesi için işbirliği anlaşması imzaladı. East-Med adlı boru hattı projesinin finansmanı için bir yıla ihtiyaç duyulduğu kaydedilen haberde, boru döşeme işleminin ise 5 yıl süreceği ifade edildi. 

“Finansör yok”

Boru hattının inşaatında teknik ve finansal güçlüklerle karşılaşılacağı belirtiliyor. Gelecek hafta AB'nin onayına sunulması beklenen anlaşmanın, Şubat 2019'da onaylanabileceği değerlendiriliyor. Yıllık 20 milyar metreküplük kapasiteye sahip olacak hattın inşası için gerekli yatırım miktarı, yaklaşık 7 milyar dolar olarak hesaplanıyor. İsrail Enerji Bakanı Yuval Steinitz, “Boru hattının, yalnızca İsrail'de keşfi yapılmış gaz rezervlerinden elde edilecek doğalgazla doldurulabilmesi mümkün görünmüyor” dedi.

 

Yorumlara Git

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!

Ticaret Bakanlığından gurbetçilere ve yolculara rahat nefes aldıran açıklama! Gümrükten geçişte her yolcu için muafiyet limitleri belli oldu

CHP’li belediyenin toplamadığı çöplükte çıkan yangın makilik alana sıçradı

Sosyal medyada büyük beğeni topladı! Mezuniyet töreninde muhteşem konuşma

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!