AKİT MENÜ

Dünya

G-20'de Macron ile Selman görüştü!

Arjantin'deki G-20 Zirvesi'nde, Fransa Başbakanı Emmanuel Macron ile Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman bir araya geldi. Görüşmede, Cemal Kaşıkçı cinayeti konuşuldu.

Güncelleme Tarihi:

Fransa Başbakanı Emmanuel Macron, Arjantin'deki G-20 Zirvesi'nde Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman ile ayaküstü bir görüşme gerçekleştirdi.

Fransa Başbakanı Macron, veliaht Prens bin Selman'a Cemal Kaşıkçı cinayetiyle ilgili olarak çok sert mesajlar gönderdi. Macron ile Selman'ın görüşmesi bir cep telefonu ile de kaydedildi.

"Beni hiç dinlemedin"

Macron'un Selman'a "Beni hiç dinlemedin" dediği duyulurken, Selman'da "Hayır, sizi dinledim" diyor. Kaşıkçı cinayetiyle ilgili olarak uluslararası uzmanların inceleme yapması konusunda ısrarcı olacağını ifade eden Macron, konu hakkında endişeli olduğunu ifade ediyor.

Independent, Macron'un Selman ile görüşmesini son dakika olarak duyurdu.

Yorumlara Git

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek