AKİT MENÜ

Dünya

Veliaht Prens Selman ile Trump görüştü

Suudi Arabistan’ın resmi TV kanalı Al Arabiya TV, ABD Başkanı Donald Trump ile Suudi Arabistan Veliaht prensi Selman görüştüğünü duyurdu.

Güncelleme Tarihi:

Arjantin'de başlayan G20 Zirvesi kapsamında ABD Başkanı Trump, Japonya  Başbakanı Şinzo Abe ve Hindistan Cumhurbaşkanı Narendra Modi ile bir araya geldi.

Trump ile Abe arasında ikili olarak başlayan ve daha sonra Modi'nin  katılımıyla üçlü görüşme şeklinde devam eden temaslarda, Kuzey Kore konusunun  ağırlıklı olarak ele alındığı, liderler arasında ayrıca ikili ve bölgesel  konuların konuşulduğu kaydedildi.

Beyaz Saray'dan Selman açıklaması geldi

Öte yandan, Amerikan medyasına Trump'ın, Suudi Veliaht Prens ile aynı  karede ayaküstü konuştuğu görüntüler yansıdı.

Konuyla ilgili açıklama yapan Beyaz Saray'dan bir yetkili, Trump ile  Muhammed bin Selman'a atfen, "Liderler oturumunda nezaketen selamlaştılar ki  Başkan Trump oraya katılan neredeyse tüm liderlerle aynı şeyi yaptı." ifadesini  kullandı.

Abe ve Modi görüşmesinin sonunda Muhammed bin Selman ile ayaküstü  görüşmesi sorulan Donald Trump da "Aramızda (herhangi bir konuya ilişkin) bir  tartışma olmadı. Olabilirdi ama olmadı." yanıtını verdi.

Arjantin'in başkenti Buenos Aires'te bugün başlayan ve  Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın da katıldığı G20 Liderler Zirvesi yarın  sona erecek.

Yorumlara Git

Ticaret Bakanlığından gurbetçilere ve yolculara rahat nefes aldıran açıklama! Gümrükten geçişte her yolcu için muafiyet limitleri belli oldu

CHP’li belediyenin toplamadığı çöplükte çıkan yangın makilik alana sıçradı

Sosyal medyada büyük beğeni topladı! Mezuniyet töreninde muhteşem konuşma

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek