Dünya
2020 dönem başkanlığı Suudi Arabistan'a verildi
En gelişmiş ekonomiye sahip 20 ülkenin oluşturduğu G-20 teşkilatının 2019 dönem başkanının Japonya, 2020 dönem başkanının Suudi Arabistan olduğu açıklandı.
Güncelleme Tarihi:
Bu yıl dönem başkanı Arjantin’in başkenti Buenos Aires’te toplanan G-20 Zirvesi’nde önümüzde iki döneme başkanlık edecek ülkeler belirlendi.
G-20 teşkilatının 2019 dönem başkanının Japonya, 2020 dönem başkanının Suudi Arabistan olduğu açıklandı.