AKİT MENÜ

Dünya

Suudiler Bush'un yasını tutuyor

Suudi Arabistan'ın Dışişleri Bakanı Adel el Jubeir, hayatını kaybeden ABD eski başkanı George Bush ile ilgili açıklama yaptı.

Suudi Arabistan'ın dışişleri bakanı Adel el Jubeir, 'Krallığın dostu' olarak nitelendirdiği, ABD eski başkanı George HW Bush'un yasını tuttu.

Suudi Arabistan dışişleri bakanı Adel El-Jubeir Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Amerika Birleşik Devletleri'nin 41. Başkanı George HW Bush'un ailesine başsağlığı dileklerimi iletiyorum" dedi.

"Krallığımız bir arkadaşını kaybetti"

"Ölümünden sonra ülkesi bir devlet adamını, krallığımız ise bir arkadaşını kaybetti." dedi.

El-Jubeir, "Başkanlığı sırasında soğuk savaş sona erdi. Almanya'yı birleştirdi. Kuveyt'i vahşi işgalden kurtardı. Madrid konferansında barış sürecini başlattı." dedi.

Yorumlara Git

Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği yürürlüğe girdi Belediyeler ‘Ekrem tarzı’ kreş açamayacak

Türkiye genelinde 48 farklı operasyon! Çete üyeleri evlerinden alındı!

Tımarhanede bugün: Ünlü oyuncu 'ben Atatürkçü değilim' dediği için hakkında dava açıldı!

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!