AKİT MENÜ

Dünya

Sergen Yalçın: Mutlu değiliz

Süper Lig'in 15. haftasında Beşiktaş ile 0-0 berabere kalan Alanyaspor'da teknik direktör Sergen Yalçın, maç sonu yaptığı açıklamada, "Kazanmamız gereken bir müsabakaydı. Kazanacak fırsatları yakaladık. Bu seferde sonuçlandıramadık" dedi.

Aytemiz Alanyaspor Teknik Direktörü Sergan Yalçın, aldıkları 1 puana mutlu olmadıklarını belirterek, "Kazanmamız gereken bir müsabakaydı. Kazanacak fırsatları yakaladık. Bu seferde sonuçlandıramadık" dedi.

Süper Lig’in 15. hafta açılış maçında Aytemiz Alanyaspor sahasında Beşiktaş ile 0-0 berabere kaldı. Maçın ardından aldıkları bir puana mutlu olamadıklarına değinen Sergen Yalçın, “Kazanmamız gereken bir müsabakaydı. Kazanacak fırsatları yakaladık. Ama sonuçlandıramadık. Maalesef kaleciyi geçemedik. Takım çok iyi mücadele etti, oyuncularımın performansından memnunum. Çok iyi savunma kurgusu uyguladık. Neredeyse rakibe pozisyon vermedik. Biraz daha geliştirmeliyiz. Oyunsal anlamda kendimizi daha da geliştirmeliyiz. Önümüzdeki zorlu maçlar var. Bugünde oyun ve mücadeleden çok memnunum” diye konuştu.

Yorumlara Git

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!

Mehmet Şimşek'ten 'Erken seçim' açıklaması!

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'