AKİT MENÜ

Dünya

Netanyahu'dan skandal çıkış: Ben başbakan olduğum sürece işgal devam edecek

Terör devleti İsrail'in Başbakanı Binyamin Netanyahu, işgal altında bulunan Batı Şeria'daki Yahudilerin, kendisi görevde olduğu sürece bölgeden ayrılmayacağını söyledi.

Güncelleme Tarihi:

Başbakan Netanyahu, Batı Şeria'daki yasa dışı Yahudi yerleşim birimi Geva Binyamin yakınında inşa edilen yol projesinin açılış töreninde gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Batı Şeria'nın "Yahudilerin atalarına ait olduğunu" öne süren Netanyahu, bölgedeki yasa dışı Yahudi yerleşim yerlerine yeni konutlar inşa edilmeye devam edeceğini dile getirdi.

'Ben İsrail Başbakanı olduğum sürece...'

Konuşmasında Netanyahu, "Düşmanlarımız bizi buradan çıkarmaya çalışıyor ama ben İsrail'in başbakanı olduğum sürece bir Yahudi bile evini terk etmek zorunda kalmayacak." ifadelerini kullanarak, Batı Şeria'daki yasa dışı Yahudi yerleşim birimlerinin boşaltılmayacağı mesajını verdi.

İsrail'in 1967'deki savaşın ardından işgal ettiği Batı Şeria'da yaklaşık 250 yasa dışı Yahudi yerleşim birimi bulunuyor. Bu yerleşim birimlerinde 600 binden fazla Yahudi yerleşimci yaşıyor.

Uluslararası hukuka göre, işgal altındaki topraklardaki tüm Yahudi yerleşim birimleri yasa dışı kabul ediliyor.

Yorumlara Git

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!

Mehmet Şimşek'ten 'Erken seçim' açıklaması!

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı