AKİT MENÜ

Dünya

Suudi isimden küstah sözler! 'Bizim düşmanımız Türkiye'dir'

Suudi Arabistan'da Prens Selman'a yakınlığıyla bilinen Suudi Gazeteci Dehham el-Ineyzi, katıldığı bir programda yaptığı açıklamada, "İsrail Arapların düşmanı değil, asıl düşmanımız Farslar ve Türkler" dedi.

Güncelleme Tarihi:

Suudi Arabistan kraliyet ailesine yakınlığıyla bilinen Suudi Gazeteci Dehham el-Ineyzi, “Haliciyye” televizyonundaki “İtticahat” programında, İsrail’in Arapların düşmanı olmadığını belirterek, asıl düşmanın Farsların ve Türklerin olduğunu söyledi.

Suudi gazeteci el-Ineyzi, sahibi Selman'ın sözcülüğünü yapmaya devam ediyor. İsrail ile ülkesinin bir sıkıntısı olmadığını söyleyen Ineyzi, asıl düşmanlarının Türkler olduğunu belirtti.

Yeni Osmanlılar benzetmesi

Rotana Haliciyye Tv’de, İran ile Arapların çatıştığını iddia eden El-Ineyzi, “Yeni Osmanlılar” olarak nitelediği Türkiye’nin de bölgede “emperyal emeller güttüğünü” ve Mekke ile Medine’ye yeniden hükmetmek istediğini söyledi. Ineyzi, bu duruma "Suudi Arabistan izin vermeyecek" dedi.

Yorumlara Git

Siyonist katiller ile Beyrut yönetimi aynı masada! ABD gözetiminde kirli ittifakın üçlü anlaşması imzalandı!

CHP'li iş adamı Sancaktepe Belediyesi'ndeki rüşveti ifşa etti: 700 milyonluk bağış mı olur?

İBB'nin sansürlediği konuşma! Silivri'deki Ekrem'in vekili: İstanbul düşerse Kudüs düşer

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'den kürsüde imrenilecek hareket! Sünnete riayet edip suyu oturarak içti!

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı