AKİT MENÜ

Dünya

DAEŞ askeri konvoya pusu kurdu: 18 Nijerya askeri öldü!

Terör örgütü DAEŞ, Nijerya'nın kuzeydoğu bölgesinde güvenlik güçlerine saldırılar düzenledi.

Terör örgütü DAEŞ'e bağlı teröristler Nijerya'nın kuzeydoğu bölgesinde bir askeri konvoya pusu saldırısı düzenledi.

Ordu sözcülerinden Albay Onyema Nwachukwu tarafından yapılan açıklamaya göre, düzenlenen pusu saldırısında 13 asker ve polis öldürüldü. İsminin gizli kalması şartıyla konuşan bazı ordu yetkilileri saldırıda ölü sayısının 18 olduğunu dile getirdi.

Açıklamada saldırının 24 Aralık tarihinde gerçekleştirildiği ve Borno eyaletinin başkenti Maiduguri'yi Yobe eyaletinin Damaturu bölgesini birbirine bağlayan yolda seyreden bir askeri konvoyu hedef aldığı aktarıldı.

Nijerya'nın kuzeydoğu bölgesinde DAEŞ son aylarda etkinliğini artırmış durumda. Özellikle Çad Gölü bölgesinde etkin olan grup Nijerya ordusunun ağır kayıplar verdiği birçok saldırı düzenledi.

Kaynak: Mepa News

Yorumlara Git

İBB'nin sansürlediği konuşma! Silivri'deki Ekrem'in vekili: İstanbul düşerse Kudüs düşer

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'den kürsüde imrenilecek hareket! Sünnete riayet edip suyu oturarak içti!

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı