AKİT MENÜ

Dünya

Taliban açıkladı: O polisler bize katıldı

Afganistan'da görev yapan 31 emniyet görevlisinin Taliban'a teslim olduğu ve örgüte katıldığı duyuruldu.

Afganistan'ın kuzeyindeki Cevzcan ilinde Kabil hükümetine bağlı güçlerden 31 kişinin Taliban'a teslim olduğu aktarıldı.

Ülkenin kuzeyindeki Cevzcan ilinde Kabil hükümeti güvenlik güçlerine bağlı en az 31 kişinin Taliban'a katıldığı ifade edildi.

Yerel kaynaklardan edinilen bilgilere göre, Cevzcan iline bağlı Merdyan ilçesinde ABD destekli Kabil hükümetine bağlı asker, polis ve mahalli polislerden oluşan 31 kişi geçtiğimiz gün bölgedeki Taliban güçlerine katıldı.

31 kişi kendilerine katıldı

Taliban sözcüsü Zebihullah Mücahid tarafından da sosyal medya hesapları üzerinden yapılan açıklamada, 31 kişinin kendilerine katıldığı bilgisi doğrulandı.

Mücahid tarafından yapılan açıklamada, 31 kişinin son birkaç gün içinde kendilerine katıldığı ifade edildi.

Kendilerine teslim olan Kabil hükümetine bağlı güçlerin görüntülerini yayınlayan Taliban kaynaklarına göre, asker, polis ve mahalli polislerden oluşan 31 kişi sivil hayatlarına geri döndü.

Yorumlara Git

İBB'nin sansürlediği konuşma! Silivri'deki Ekrem'in vekili: İstanbul düşerse Kudüs düşer

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'den kürsüde imrenilecek hareket! Sünnete riayet edip suyu oturarak içti!

Bakan Fidan'dan Kanada'da 'nükleer enerji' mesajı

İran'dan ABD ve Körfez hattına gözdağı! Devrim Muhafızlarının füzeleri ve Hürmüz Boğazı kırmızı çizgimizdir!

Başkan Erdoğan'dan Kadir İnanır için taziye mesajı