AKİT MENÜ

Aktüel

18 yaşındaki genç, sokakta yürürken bıçaklanarak öldürüldü

Şanlıurfa'da tartıştığı kimliği belirsiz kişi tarafından bıçaklanan 18 yaşındaki gencin kaldırıldığı hastanede hayatını kaybettiği öğrenildi.

Edinilen bilgiye göre olay, akşam saatlerinde Şanlıurfa’nın Haliliye ilçesine bağlı Devteşti Mahallesi’nde yaşandı.

Sokakta yürüyen 18 yaşındaki İsmail Dedek, iddiaya göre tartıştığı bir kişi tarafından bıçaklandı.

Ağır yaralanan genç, olay yerine çağrılan ambulansla Balıklıgöl Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Hastanede yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybeden gence saldıran kişi ise kaçarak kayıplara karıştı. Polis, kaçan zanlıyı yakalamak için çalışma başlattı.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

Yorumlara Git

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"

2 ölü, 30 yaralı! Freni tutmayan araç camiye daldı