AKİT MENÜ

Dünya

Yemen'de geçen yıl 10 gazeteci öldürüldü

Yemen'de 2018 yılında muhabir ve kameramanların da aralarında bulunduğu 10 gazetecinin öldürüldüğü açıklandı.

Yemenli Gazeteciler Sendikası'nın yayımladığı raporda, 2018 yılında muhabir ve kameramanların da aralarında bulunduğu 10 medya çalışanının öldürüldüğü belirtilerek, koalisyon güçlerinin 5, Husilerin 3, kimliği belirlenemeyen tarafların ise 2 gazetecinin ölümüne neden olduğu kaydedildi.

Yemen'de çalışan gazetecilere, foto muhabirlerine, onlarca gazeteye, internet sitelerine, basın ofislerine ve gazetecilerin mülkiyetlerine yönelik 226 ihlalin tespit edildiği belirtilen raporda, "Husiler 136, hükümete bağlı tarafların 68, koalisyon güçlerinin 11, kimliği belirsiz tarafların 9, ayrılıkçı Güney Hareketi'nin ise 2 ihlali tespit edildi." ifadesine yer verildi.

Söz konusu raporla ilgili Yemen hükümeti, koalisyon güçleri ve Husilerden henüz bir açıklama yapılmadı.

 

Yorumlara Git

Ankara'da tarihi NATO Zirvesi için trafik düzenlemesi belli oldu! Valilikten vatandaşlara kritik ulaşım uyarısı!

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Zatürre tedavisi gören oyuncudan acı haber!

Niğde'de havai fişek fabrikasında patlama: Yaralılar var

İBB yöneticisini kaçırma olayında yeni görüntüler! İşte an be an takip cihazını takma anı

Özgür ve yandaşlarına kurultay kapısı kapandı! İstinaf Özel ve destekçilerinin başvurusunu bir kez daha reddetti!