AKİT MENÜ

Dünya

Suudilerden Rusya'ya: Acınızı paylaşıyoruz

Suudi Arabistan, onlarca kişinin yaşamını yitirmesine neden olan doğal gaz patlaması nedeniyle Rusya'ya taziye mesajı yolladı.

Güncelleme Tarihi:

Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdulaziz ve Veliaht Prens Muhammed bin Selman, Rusya'nın Çelyabinsk bölgesindeki Magnitogorsk kentinde 31 Aralık'ta doğal gaz patlaması sonucu çöken binada hayatını kaybedenler olması nedeniyle Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin’e taziye mesajı gönderdi.

Kral Selman mesajında, “Magnitogorsk kentinde bir binanın yıkılması sonucu hayatını kaybedenlerin ve yaralananların olduğunu öğrendik. Şahsınız ve dost Rus halkıyla bu acınızı paylaşıyoruz. Yine sizin şahsınıza, hayatını kaybedenlerin ailelerine ve dost Rus halkına, Suudi Arabistan hükümeti ve halkı adına en içten hislerimizle başsağlığı diliyor, yaralılara ise acil şifalar temenni ediyoruz” ifadelerini kullandı.

Şarkul Avsat'ın haberine göre, Veliaht Prens Muhammed bin Selman da taziye mesajında aynı şekilde Putin ve Rus halkının acısını paylaştığını dile getirdi.

Yorumlara Git

Kadir İnanır hayatını kaybetti! Zatürre tedavisi gören oyuncudan acı haber!

Niğde'de havai fişek fabrikasında patlama: Yaralılar var

İBB yöneticisini kaçırma olayında yeni görüntüler! İşte an be an takip cihazını takma anı

Özgür ve yandaşlarına kurultay kapısı kapandı! İstinaf Özel ve destekçilerinin başvurusunu bir kez daha reddetti!

İsrail’in sözde ermeni soykırımı adımına ASİMED’den sert tepki! "Katliam dosyasını dünyaya gönderiyoruz"