AKİT MENÜ

Dünya

Hindistan'da milyonlarca çalışan genel greve gitti

Hindistan'da milyonlarca çalışanın hükümetin politikalarını protesto etmek amacıyla genel greve gittiği öğrenildi.

Hindistan Sendika Kongresi Genel Sekreteri Amarjeet Kaur, yaptığı açıklamada, yaklaşık 200 milyon işçi ve çalışanın iki gün sürecek genel greve katıldığını kaydetti.

Kaur, ülke genelindeki grevin hükümet politikalarını protesto etmek amacıyla başlatıldığını belirtti. Ülkede artan fiyatları eleştiren sendikalar, asgari ücret ve sosyal güvenlik gibi konularda bazı iyileştirmeler talep ediyor.

Grev nedeniyle günlük hayatta aksamalar yaşanırken, okullarda iki gün boyunca eğitime ara verildi.

Bu arada Batı Bengal eyaletinin başkenti Kalküta'da polisin taş atan göstericilere müdahale ettiği belirtildi.

 

Yorumlara Git

Genç Aleviler Birliği’nden provokasyona sert tepki! “Cemevleri slogan meydanı değildir, kınıyoruz!”

Tedirgin eden kararlar! Cinsiyet değişikliği düzenlemesinde soru işaretleri

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”