AKİT MENÜ

Dünya

Katar'dan Esed açıklaması!

Katar Dışişleri Bakanı Muhammed bin Abdurrahman el Sani, "Suriye'nin Arap Birliğine geri dönüşünü reddediyoruz. Suriye rejimi ile normalleşmeyi teşvik edici herhangi bir işaret yok" dedi.

Güncelleme Tarihi:

Katar Dışişleri Bakanı Muhammed bin Abdurrahman el Sani yaptığı açıklamada, Esed rejim ile olan ilişkilerinde normalleşmeye gitmek için herhangi bir işaret olmadığı ve Katar'ın başkent Şam'daki büyükelçiliği tekrar açmayı düşünmediğini söyledi.

 Haber7'nin haberine göre el Sani, "Suriye'nin Arap Birliğine geri dönüşünü reddediyoruz. Suriye rejimi ile normalleşmeyi teşvik edici herhangi bir işaret yok" dedi.

Suriye'nin Arap Birliği üyeliği iç savaşın patlak verdiği 2011 yılında askıya alınmıştı. 

Öte yandan Bahreyn ile Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) geçtiğimiz ay, 2011 yılında kapattıkları elçiliği geri açmış ve rejim ile iletişime geçmek istediklerini açıklamıştı. BAE'nin yanı sıra Suudi Arabistan'da Esed ile tekrar görüşmenin planlarını yapıyor.

Yorumlara Git

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu