AKİT MENÜ

Dünya

İran'dan Taliban açıklaması: Onlara karşı...

İran Meclisi Ulusal Güvenlik ve Dış Politika Komisyonu Başkanı Haşmetullah Felahetpişe, ABD'nin terör örgütü DAEŞ militanlarını Afganistan'a yerleştirdiğini öne sürerek, bu örgüte karşı Taliban ile işbirliği yapılması gerektiğini söyledi.

İran Meclisi Ulusal Güvenlik ve Dış Politika Komisyonu Başkanı Haşmetullah Felahetpişe, İran'ın terör örgütü DEAŞ'a karşı Taliban ile iş birliği yapması gerektiğini belirtti.

ABD'nin terör örgütü DAEŞ militanlarını Afganistan'a yerleştirdiğini öne süren Felahetpişe, "İran Afganistan'da Taliban'a ait kötü hatıraları görüyor. DEAŞ'ın Afganistan'daki mevcut durumu karşısında Taliban ile iş birliği yapmalıyız." dedi.

Müzakere yürütülüyor

İranlı İşçiler Haber Ajansı ILNA'nın haberine göre, DAEŞ'in Afganistan'da örgütlendiğine dikkati çeken Felahetpişe, İran'ın DEAŞ gerekçesiyle Taliban ile müzakere yürüttüğünü ifade etti.

Felahetpişe, İran'ın geçmişte Taliban'la ciddi sorunlar yaşadığının altını çizerek, DAEŞ nedeniyle Taliban'la iş birliği yapılması gerektiğini dile getiren ilk İranlı siyasetçi olduğunu vurguladı.

Yorumlara Git

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu

Mafya 3 kuruşla yaptırıyor da Ekrem mi yapamayacak! Kağan bey satın alındığını ilan etti