AKİT MENÜ

Dünya

Katar'dan 'Şam Büyükelçiliği' açıklaması: Suriye ile...

Katar Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed, Suriye'nin Şam kentindeki büyükelçiliği yeniden açmaya gerek olmadığını ve Suriye ile ilişkilerin normalleşmesine dair bir işaret görmediklerini söyledi.

Güncelleme Tarihi:

Katar Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdulrahman el Sani, Şam bulunan büyükelçiliklerini açmayacaklarını ifade ederek Esed rejimi ile ilişkilerinde normalleşmeye dair bir işaret görmediklerini belirtti. El Sani, Esed rejimini "savaş suçlusu" olarak niteledi.

El Sani ayrıca Suriye'nin 2011 yılında askıya alınan Arap Birliği üyeliğinin tekrar aktifleştirilmesine karşı olduklarını dile getirdi.

Yorumlara Git

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu

Mafya 3 kuruşla yaptırıyor da Ekrem mi yapamayacak! Kağan bey satın alındığını ilan etti