AKİT MENÜ

Dünya

Flaş karar! Alman devi millileştirilecek!

Almanya, yüzde 45 hissesi Daimler'e, yüzde 45 hissesi Deutsche Telekom'a ve yüzde 10'u Vinci'ye ait olan Toll Collect şirketini kalıcı olarak millileştirme kararı aldı.

Alman hükümeti, otoyalları kullanan kamyonlardan geçiş ücretleri toplayan Toll Collect şirketini kalıcı olarak millileştirme kararı aldı. Almanya Ulaştırma Bakanı Andreas Scheuer, Toll Collect'i kalıcı olarak millileştirmenin özel sektörden yeni bir operatör bulmaktan daha ucuz olacağını hesapladıklarını belirtti.

Sözleşmesi 31 Ağustos'ta sona ermişti

Yüzde 45 hissesi Daimler'e, yüzde 45 hissesi Deutsche Telekom'a ve yüzde 10'u Vinci'ye ait olan Toll Collect'in Alman hükümeti ile sözleşmesi 31 Ağustos'ta sona ermişti. Uydu tabanlı kamyon geçiş ücreti toplama sisteminin dünyadaki ilk uygulayıcısı olan Toll Collect için hükümet yeni bir işletmeci bulmak üzere ihale açmıştı.

İhale süreci iptal edildi

Ancak Scheuer, ihale sürecinin iptal edildiğini ve teklif verenleri bilgilendirdiğini ifade ederken, "Son birkaç aydır yapılan çalışmalar kamunun geçiş ücreti toplama sistemini başarı ile uygulamaya devam edebilecek kabiliyette olduğunu gösterdi. Sistem mükemmel şekilde çalışıyor" diye konuştu.

Yorumlara Git

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu

Mafya 3 kuruşla yaptırıyor da Ekrem mi yapamayacak! Kağan bey satın alındığını ilan etti