Gündem
‘Katil ABD’ önce bunların hesabını ver
Terör sevici ABD'nin tarihi katliamlarla dolu. Kuruluş harcında milyonlarca Kızılderili insanın kanı olan ABD, Hiroşima’dan, Nagazaki’ye, Vietnam’dan Irak’a, Afganistan’dan Pakistan’a on milyonlarca insanı katletti. 11 Eylül sonrası, İslam ülkelerine yönelik modern bir haçlı savaşı başlatan ABD; Irak’ta 1.5 milyon, Afganistan ve Pakistan’da ise 500 bin Müslüman’ı vahşice öldürdü.
This browser does not support the video element.
Kızılderililer soykırıma uğradı
Suriye’deki kaosu derinleştirmek ve güney sınırımızda bir terör koridoru oluşturmak isteyen ABD yönetimi, Türkiye’nin, bölgedeki Kürtleri katledeceği yönünde algı operasyonu yürüterek, gerçekleştireceğimiz olası bir askeri operasyonun önünü kesmek istiyor. Oysa tarihi vesikalar ve kaynaklar, Türkiye’nin değil, küresel haydut ABD’nin katliamcı geçmişini gözler önüne seriyor. 1776 yılında kurulan ABD, kıtanın esas sahipleri Kızılderililere karşı akıl almaz katliamlar gerçekleştirdi. Kurulduğu günden 1886 yılına kadar 20 milyondan fazla Kızılderili’yi acımasızca öldüren Amerikan yönetimi, kimyasal silahlarını da ilk olarak Kızılderili masumlar üzerinde denedi. Kimi tarihi kaynaklar ise ABD’lilerin öldürdüğü Kızılderili sayısını 70 milyona kadar çıkartıyor.
Yüzbinlerce sivili öldürdü
2. Dünya Savaşı’nın bitimine günler kala ABD vahşi yüzünü Almanya’da gösterdi. Almanya’nın Dresden kentine sığınmış 200 bin masum insanın üzerine 10 bin ton bomba atan Amerikan hava kuvvetleri, bölgedeki insanların tamamını katletti. Yine 1945 yılında, insanlık tarihine kara bir leke olarak geçen kimyasal katliamlara da imza attı. 6 Ağustos 1945’te Japonya’nın Hiroşima kentine atom bombası atan ABD Hava Kuvvetleri’ne bağlı bir filo, 140 bin insanı kimyasal salgılarla öldürdü. Üç gün sonra da Nagazaki’ye atom bombası atan ABD yönetimi, 80 bin insanı daha öldürmüş oldu.
1955 yılına gelindiğinde, Vietnam’a savaş açtı. 1973 yılına kadar süren savaşta, ABD, 5.1 milyonu sivil olmak üzere 6 milyon kişiyi öldürüldü. 11 Eylül 2001’de İkiz Kulelere yapılan saldırıyı bahane eden ABD, İslam ülkelerini kana buladı. İlk olarak Afganistan ve Pakistan’a saldıran ABD, 500 bin Müslüman’ı katletti. Kimyasal silah bahanesiyle Saddam’ın yönetimindeki Irak’ı hedef alan ABD, 2003-2011 yılları arasında 1.5 milyon Iraklıyı öldürdü.