AKİT MENÜ

Dünya

Mısır hükümeti duyurdu: 7 ay yasak!

Mısır hükümeti, biyolojik çeşitliliği koruma ve balıkların üremeleri için zaman tanımak amacıyla Kızıldeniz’de 7 ay boyunca avlanmanın yasaklandığını duyurdu.

Güncelleme Tarihi:

Mısır yönetimi, biyolojik çeşitliliği koruma ve balıklara üremek için fırsat tanıma amacıyla Kızıldeniz'de avlanmayı 7 ay yasakladı.

Mısır devlet gazetelerinden Ahbar el-Yevm'e konuşan Mısır Balıkçılık Kurumu Başkanı Eymen Ammar, 7 ay boyunca (2019 Şubat-Eylül arası) Kızıldeniz’de avlanmanın yasaklandığını duyurdu.

"Fiyatlara olumsuz etkisi olmayacak"

Hedefin Kızıldeniz'deki biyolojik çeşitliği korumak ve üremeleri için balıklara daha fazla zaman tanımak olduğunu dile getiren Ammar, "Kararın ülkedeki balık fiyatlarına olumsuz etkisi olmayacak." ifadelerini kullandı.

Kızıldeniz’den çıkan 60 bin ton balığın, Mısır'ın yıllık ihtiyacının yüzde 3’ünü karşıladığını belirten Ammar, yıllık balık ihtiyacının, 1,8 milyon ton olduğunu ve bu miktarın 300 bin tonunun ithal edildiğini söyledi.

Yorumlara Git

Trump'tan KAAN için kritik adım! Satış Kongre'ye bildirildi!

Daha evvel inkar ediyorlardı: FETÖ'cüler canlı yayında hırsızlığı itiraf etti!

Kritik Tehdit: Somaliland Hedef Alınacak!

Emre Belözoğlu'nu geride bıraktı: Arda Güler'den tarihe geçen gol!

CHP'de büyük deprem geliyor! 'Ankara Büyükşehir Belediyesi AK Parti'ye geçebilir'